Post by placonclubyrtu on Feb 23, 2022 0:46:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter - Pop ! Pop! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter - Pop ! Pop! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kupong ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter - Pop ! Pop! 2022 version ▞▞▞
t t ga e wbw ee
Ditt spel har några problem. Jag hade gått upp för att installera baren och sedan barstolarna. När jag kom tillbaka till rummet efter att ha slutfört nästa nivå var den nya baren borta och den gamla tillbaka. Jag ser inget sätt att rätta till detta. Du bör ta itu med detta och lägga in någon form av GO BACK som skulle tillåta dina spelare att fixa rummet.
Jag gillar det här spelet But This Game Like Candy Manor;-; Är du Copycat? Förlåt jag bara frågar
Eftersom jag blockerar videorna från att köras, blockerar spelet mig från att gå vidare! Avinstallerad!
Jag gillar att spela Bubble Shooter
Jag trodde att det här spelet skulle vara bra men att spela det här spelet innebär att slösa tid.
बबल शूटर-Bubble Shooter पहेली cifz
Jag använder två bollar för att få något och alla bollar tappar och får bara 1 stjärna. Inte värt allt besvär.
det ser ut som bubblan blast draken det ok
Jag har bett och bett att det här spelet ska fixas eftersom jag nu har över 800 nycklar och jag kan inte använda dem. Jag gillar verkligen det här spelet, fixa det här spelet så att jag kan använda mina nycklar. Jag älskar spelet tills det slutar visa några aktiviteter att göra och jag vet att det finns många saker att göra ännu. Jag har över 200 nycklar och jag kan inte använda dem eftersom uppgiftsrutan är tom
Älskade det här spelet, kom riktigt långt på nivåer och plötsligt kunde jag inte få uppgifter längre de inte skulle dyka upp, blev riktigt besviken, som gillade att spela spelet, så jag var tvungen att ta bort det.
för många annonser. snälla sluta med detta
Det finns ingen uppgift efter att ha dekorerat alla rum, jag känner mig så ledsen
Kul men tar Herrens namn förgäves
Var ett bra spel till en början, kom igenom det mesta av spelet nu kommer det bara inte att ge mig några fler uppgifter att göra.
mycket roligt men det är den typen av spel jag gillar... utmanande
Nivån 760 är sämre.....
ALLTID ALLT för många annonser, en efter varje nivå, en efter ett meddelande och efter att ha varit på nivån i några minuter. Avinstallerad.
Ja är ett trevligt spel
Bubble Shooter Câu đố cko
Strålande kärlek det här spelet, det är inte för lätt eller för svårt, det är helt rätt!
Jag gillar verkligen det här spelet och är för närvarande på nivå 1807. men snälla hjälp till att fixa buggar! förutom det älskar jag verkligen det här spelet!
bubble Shooter Bulmaca bhxm
Bubble Shooter - Home Design પઝલ bse
Jag är på 1658, med 51 stjärnor. Uppgiftssidan har ingenting på sig. Men en röd prick blinkar. Jag klickar på den och ingenting står där. Slog jag matchen eller vad? Jag tror inte att jag har gjort det än. Annars blir antalet stjärnor inte lika högt. Jag mailade utvecklarkontakten och har inte samlat tillbaka något.
Mycket intressant och underhållande. Jag vill bara fortsätta spela mer och mer.
Jag slutade få uppgifter. Meningslöst att fortsätta spela
Jag är lite besviken. För jag fixade min skorsten men när jag gick tillbaka var det fortfarande den trasiga skorstenen.
Älskar det här spelet! Men vid början av nivå 1600 började objekt saknas. På nivå 1650 visar knappen Uppgifter fortfarande röd prick (fler uppgifter), gå till den, uppgifterna är helt tomma. 18 nycklar insamlade och oförmögna att använda. Jag skickade ett mail
Det startar om min spelprocess, det stör mig och det störde spelet, jag är ledsen men det är inte så här spel ska vara
Brain Out: Geçebilir misiniz? Bulmaca oqi
Jag gillar det här spelet
Varför lurar du oss, du byter bollar när du tror att jag inte tittar och sedan när jag vinner tre stjärnor ger du mig en stjärna, vilken grym du är
Är omöjligt att få 3 stjärnor. Inga specialsprängningar.
Det är ett riktigt trevligt spel. Men problemet är att ni har för många annonser. Efter varje match jag passerar och vinner finns det ytterligare ett och ett till. Det blir irriterande efter ett tag och det får mig att känna att jag raderar det.
بببب
Jag är över 1000+ Jag slutade få uppgift i spelet, varför är det så?
Jag har en brun kula
Var kul i början men ju högre upp man kommer desto längre tid tar det att få en nyckel och göra klart ett rum. Avinstallerare alltså.
Bra spel varför carnt I go any further
Du måste trycka på bubblorna i 30 sekunder för att släppa och spelet är som alla andra. Kan du komma på något själv? Vilken besvikelse..
Spela vanligtvis inte bubbelspel men det här är riktigt bra björnen är riktigt söt 😀👍
Avkopplande
Jag har multipel skleros och att spela det här spelet hjälper till med min hand/öga-koordination, finmotorik och skicklighet. Jag älskar bubbelpussel (särskilt när de inte är tidsinställda), och ditt spel är ett av mina favoriter. Uppdatera snart och lägg till fler nivåer. Jag avslutade spelet. Jag fick slut på uppgifter! Lol Även om jag inte har några fler uppgifter, fortsätter jag att spela spelet eftersom det inte bara hjälper mig fysiskt, jag har kul att spela det! Tack för att du skapade den, och lägg till fler nivåer snart 😇