(Android) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game mod mange tokens
Feb 23, 2022 0:52:12 GMT -5
Post by placonclubyrtu on Feb 23, 2022 0:52:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game 2022 version ▞▞▞
Dette spil er virkelig godt, kunsten er perfekt til nogle pixels nogle gange er det svært, men jeg tror, det er fordi jeg ikke er så klog, men det er stadig sjovt
Det er et virkelig godt spil at spille, jeg nyder virkelig at spille det, og det er et spil, der giver mig sjov, jeg sætter virkelig pris på den måde, udviklerne har bygget det på, jeg anbefaler stærkt dette spil at spille
Jeg spillede hele spillet med at spamme begynderinfanteriet, hvis du vil lege med forskellige tropper, så fortsæt, men forvent ikke virkelige vanskeligheder
Elsker det
Masser af sjov, når du spiller dette spil. Færdig med den gratis del af spillet, nu villig til at købe det for at spille hele spillet betyder inklusive betalte runder/missioner. Et godt spil for børn, der ønsker at spille krig, betyder kamp..! Hvis I allerede havde afsluttet de gratis missioner, vil jeg foreslå jer at købe resten af banerne.
Sjovt spil, men tilføj venligst flere niveauer, det var så sjovt et spil
Fantastisk! Dette krigsspil meget meget interessant spil. Jeg spiller flere gange dette spil, når jeg har fri hver dag. Og min bror elsker også dette spil. I dette spil kommer mange fjender, og jeg dræber dem kun få sekunder og fuldfører mit niveau. Mig og min bror elsker dette spil. Tak til krigsspiludvikleren for at lave dette spil.
Jeg synes, det er godt og sjovt, jeg ser, så det tilføjer hele tiden, så ja
Dragon Sim Online: Be A Dragon הדמיה czn
Så annoncespammen er i orden, men virkelig...mønterne...sikke en løn for at spille meget...ville ikke engang genere efter niveau 16
dette pixelerede spil er sjovt, har ikke så mange annoncer og er yderst strategisk
Super sjovt og vanedannende og har masser af potentiale. Det, der stopper det potentiale for mig i spillet indtil videre, er spillets betalingsmur, hvor du skal vente 12+ timer for at komme ind i et område. Du kan omgå det ved at betale i spillets valuta (som du kan købe). Jeg føler ikke, at spillet er komplet nok til at bruge mere end 99 cents på at fjerne tilføjelser. Da jeg er kommet hurtigt igennem de første 30 niveauer ved bare at spamme soldater.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel Strategie kshz
Godt sjovt spil Jeg elsker spil som dette, men der er nogle annoncer, der ødelægger det, og når du først har ramt niveau 25, skal du betale 300 mønter eller vente 12 timer, meget skuffet over dette, så sjovt spil ødelagt af at vente): ville have givet flere stjerner hvis du ikke skulle se en annonce efter hvert niveau og vente en halv dag
Det her er sejt og fantastisk, jeg mener super duper fantastisk vil bare have dig til at tilføje en bunker til mine enheder, det er ikke rimeligt, at de får bunkers, og vi har ikke også et beskyttende hegn for at købe lidt tid til, at vi kan bygge hærens pls, føj det til dette spil som en opdatering.Tak.
Det er et forsøg værd, hvis du kunne lide det gamle skyttegravsspil fra 1917. Det ligner det gamle skyttegravsspil fra 1917, som er sjovt og spændende at spille. Der er mange tropper, du kan få, men kun halvdelen uden at betale penge. Det bliver ret hurtigt klart, at uden at betale ville du skulle spille i lang tid. Og de første par niveauer er interessante, men så er det bare det samme igen og igen.
Masser af annoncer, dele af spillet er meget højt, og det er sindssygt dyrt at låse tropper op. Bare få skyttegravene i Europa 2, det er ligesom det gamle flashspil.
Jeg elsker spillet, og hvor svært det kunne være, det er så sjovt og en god time killer, det eneste jeg ikke kan lide er, at du skal købe niveauer efter at have slået det meste af spillet, kunne du lave gallalopi gratis plz
Jeg nyder det. Enkelt, få annoncer, et fantastisk spil.
Spillet er meget flot og godt lavet. Meget let at spille, og den grafiske brugergrænseflade er meget venlig. Dette er det bedste krigsstrategispil, jeg spillede på min Android.
Det er okay. Jeg kan godt lide kunststilen, men der ser ud til at være et problem med vanskeligheder. I de senere niveauer kan du bare spam tanks og riffelskytter uden problemer. Ingen strategi. Også, jeg skal betale $13 for at låse op for alle niveauerne, hvilket er vanvittigt. Endelig virker miner ikke, og de er den dyreste oplåsning, så det er ærgerligt.
Rigtig flot spil...... Jeg kunne lide det....... Du skal spille dette spil..... Baseret på 1917 krigstid... Display, grafik, kontroller er alt sammen meget godt Udestående... Nd fantastisk spil for tiden går!!!!
Elskede at spille dette, absolut den type berømmelse, jeg ledte efter, dybest set er det et hærbaseret spil, og du kommanderer dine soldater til sejr. Du bør prøve det mindst én gang, og du vil helt sikkert elske det.
Godt spil..... forfærdelig forretningsmodel. Jeg betalte 89p for at fjerne annoncer, fordi jeg mener, at udviklere skal betales. Når du når niveau 25, fortæller spillet dig dog, at du skal vente 11 timer eller betale 300 mønter (3 £ i rigtige penge).
Wow!! Det er virkelig fantastisk. det var en fantastisk oplevelse med spillet. Dette spil er simpelt nemt og sjovt, og konceptet er enkelt, men det er meget interessant og udfordrende - fuldt spil. Jeg har spillet dette spil og nyder en masse....Jeg vil anbefale dette til alle, prøv dette spil.
Spillet i sig selv var fantastisk. Der var den gamle skyttegravskrig, der var fantastisk, ærgerligt, at det blev et multi-player banebaseret spil. Men Gud er det nemt. Den er ikke engang subtil. De giver dig bare 7 af de 8 skyttegrave. Det ser ud til, at fjendens enheder ikke gyder før da. Det ville være et godt spil, hvis det havde mindst en lille udfordring
Meget gentagne. Spillet var sjovt den første time, men du vinder med den samme taktik hver gang. Bare spam den laveste enhed på hele niveauet, og du vil vinde. Du får en annonce efter hvert niveau, så start spillet i flytilstand, før du spiller for at fjerne annoncer. Hvis du vil have de "seje" enheder, skal du betale med rigtige penge for dem, ellers er det meget hårdt at låse dem op. Det var sjovt den første time, og det er dette spils eneste frelsende nåde.
I begyndelsen er det ret sjovt, men nu hvor jeg er på det 3. kort er det blevet virkelig forfærdeligt at spille. Fjenden får bedre tropper før dig. De har hurtigere regenerering på gas, artilleri osv. Og gør spillet utroligt smertefuldt for mig. Jeg vil helst ikke bruge halvdelen af spillet på at bygge tropper op, bare for at fjenden skal gasse dem alle. Og når jeg går videre har de alt klar. I mellemtiden, når jeg bruger fly med mg, savner de.
Dette spil er så fantastisk, det er ligesom en strategi, det er meget interessant og fuld af udfordringer. Der er forskellige tropper på hvert niveau... det er virkelig sjovt. Du bør prøve mindst én gang.
War Troops 1917 : Trench Warfare WW1 전략 게임 전략 vspy
Det ser ikke ud til at være skybesparelser. Og hvis du har købt en kampagne og sletter appen, skal du genkøbe pakken.
Elskede dette spil. Nydt meget at spille dette spil. Det er lige hvad jeg har ledt efter. At have en række enheder på hvert niveau. Så glad for at spille.
Bla Bla bla
Det er et sjovt spil at spille, hvis du ikke spiller det i lang tid. fordi det bliver meget gentaget, og det er bare spam de grundlæggende mænd, indtil du får tanken, du bruger bare tanken én gang og spammer derefter basisenheden. men det kan være sjovt at vinde. men du bliver nødt til at vente nogle gange, og du kan ikke spille, medmindre du har mange mønter, som du får ved at vinde en kamp, men du er nødt til at bruge conis, hvis du vil vinde en kamp. Hvis du vil spille, skal du betale, men jeg tror det er god, fordi perlen sutte er spil lang
Møntøkonomien er forfærdelig, og de låser regioner og beder om mønter for at springe timeren over
Alt i alt er det et meget amerikaniseret syn på WW1, jeg ville gerne have set flere WW1 historiske detaljer, præcise uniformer, præcise våben, evnen til at vælge side, en historie osv... det er i bund og grund bare en reskin af alle de andre mobile "strategi" rpg-spil måske en opdatering eller genoptagelse af spillet kunne gøre dig noget godt og tilføje ovenstående til spillet, det har brug for ev4 rolls Royce a7v pickelhaubes stahlhelms sceneri Brodie rors franske soldater Zeppelin's og meget mere
Jeg synes, spillet er genialt.Min tvivl om det er dog meget effektiv, da du skal betale for at låse op for nogle nye kampagnedele. Du skal muligvis også vente med at komme ind i nyt terræn i spillet
kedelig kvantitet eller kvalitet, brug enhed 1 indtil garnisonen er fuld, send gruppevindespil. hit niveau 25 og blive stoppet af 12 timers ventetid, eller brug valuta til at købe gennem betalingsvæggen for at fortsætte med at spille.
Enheder koster for meget at opgradere og låse op, bortset fra at det er et klik-indsæt-spil, som jeg nyder, bortset fra troppernes problem
Jeg elsker alt, bare fjern at skulle vente en meget URIMELIG mængde tid eller betale med mønter for at låse op for et nyt kort. Jeg forstår, at dette kan være prisen for alle de fantastiske nye enheder, men hvis der er en måde at ændre dette på, så gør det venligst. Jeg spiller dette spil hver dag, og jeg elsker det.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Стратегії bsba
Ja fantastisk spil, jeg har gennemført mange niveauer, der er virkelig fantastisk og underholdende. Spilelskere kan downloade dette spil til leg, der er mange rustninger, mange tropper og våben, du skal bruge disse våben og militær med din egen hjerne. Alt er din kontrol. så du kan installere det uden at være besværlig. Tak til udvikleren for at lave dette til os
Sjov bølge og strategi angreb og forsvar. Eneste ulempe er, at du skal vente 12 timer på at spille næste kort, hvis du går hurtigt frem eller køber det med mønter. Ellers fantastisk spil til at fordrive tiden.