Post by placonclubyrtu on Feb 23, 2022 0:58:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hide Online - Hunters vs Props ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hide Online - Hunters vs Props IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Hide Online - Hunters vs Props 2022 version ▞▞▞
Jag älskar spelet och det är jätte underhållande😀👍
Jag älskade verkligen spelet! Men problemen med super power ups förstör ibland upplevelsen. Det finns också ett problem där mina vänner inte kan hitta rummet skapat av mig på grund av vissa serverproblem. Vänligen fixa detta serverproblem där vi kan välja våra egna servrar och spela. Mina vänner, särskilt som äger "Mi"-enheter trots att de är från samma region, hittar inte samma servrar och har vanligtvis fler servrar från Ryssland som visas för dem även när standardspråket är inställt på engelska.Lägg också till funktionen att lägga till spelvänner så att vi enkelt kan lägga till dem på servrar och spela och få en bättre spelupplevelse! Och lägg också till funktionen för cross OS-spel! Det här spelet är verkligen det bästa som finns som ersättning till gmod på pc vilket jag tackar teamet och utvecklarna för!
Kvaliteten är inte bra men det är bra för en mobil multi-player. Det kan bli tråkigt men bra att fördriva tiden.
Hide onligne är min dröm och det är coolt omöjligt man spelar det säger är dåligt
Bra spel men detta pistolljud i få huvudvärk ändra pistolljudet tack
Jag skulle vilja säga att skjutmålet inte är bra för långa mobiler, det är bara för korta mobiler och det finns inget utrymme att rikta målet (fienden) och du måste fokusera på att göra korta eller långa målsättningar så att vi kan göra korta mål. eller skjut mål och lägg till lite chatt med vänner, detta kommer att göra ditt spel bättre. Hoppas utvecklarna fokuserar på det
Jag älskar det här spelet att gömma sig men om du dör medan du gömmer dig är det tråkigt att vänta i 2 min eller 1 min
Fler kartor och lägg till en funktion som vi kan chatta i spelet
Du har en nedräkning för en hjälpare för sökarna, vapnen och rekvisita suger, vem vill ha en nedräkning på ett gömspel fixa det eller så förlorar du en spelare.
det automatiska siktet förstör det roliga, även om du är bra på att köra parkour fort osv., de riktar bara siktet mot dig, då kommer autobranden att göra jobbet varje jävla gång det känns som att de inte missar ett enda skott. fuskare?
Bra som fan
det är ett bra spel
Jag undrar om jag kan betala för att bli av med annonser😔 Jag är tyst upptagen med att jag bara har 20 minuter att spela på en dag. Jag vill inte att några enstaka annonser ska ta min dyrbara tid även om det bara är 10 sekunder eller vad som helst. Om ni har ett paket på in-game Shop skulle jag gärna överväga det. ⭐och även jag kommer att förvandla denna stjärna till 5 såklart! ⭐⭐⭐⭐⭐
Slösa spelet fullt och fullt lägg bara till så slösa inte din tid och data 😏
Jag tycker att det är coolt och roligt och jag älskade att bli jagad och retad folk också, jag tycker att konststilen är cool.
Här till skillnad från hackare finns det fixa detta plzzz annars mycket bra app jag gillar appen
Spelet är fantastiskt. Nyfikenheten att leka och jaga och gömma sig och allt möjligt är som en stor boom. Underbart spel.
Det är intet kule det ära dåligt spelet lol
Jag kan inte rensa handledningen eftersom jag inte kan byta till kaffe
kul spel men mycket reklam
Hide Online - Hunters vs Props Acción gkd
Tja.. det här är ett trevligt spel, jag spelade det i 4-5 månader men som varje spel är det tråkigt men om du är ny, gå för det är det ett trevligt spel 👍
BH spel 💲💳💰🎅💪👍
Åh man. U killar måste fixa hacker eller perma ban ip .. dessa ppl förstöra spelet .. Jag spelade precis ett spel där killen hoppar runt som ingen gravitation . Och spam som ingen omladdning
Bajs
Vänligen gör appen säkrare!! Förut ser jag inga hackare men nu är de som bokstavligen överallt, vad händer med säkerheten i appen? kom igen killar, spelet är så bra men jag kan inte spela och njuta av det med några hackare som inte kan annat än att trolla
Hallå! Ursäkta att jag raderade appen, men åtgärda detta. Det hände mig och alla andra. När jag klickar på knappen säger "spela" den laddade men det uppstod en anslutningsförlust. Jag kollade mitt wifi och det verkar bra, så fixa det här. Jag öppnade appen igen men den är fortfarande densamma. Jag ger dig 5 stjärnor om du fixar detta tack!
Det är ett trevligt spel, du kan ha lite roliga ibland. Men nu vill vi ha fler kartor och vapen, eller mer hälsningar när folket vinner. det är lite tråkigt efter en tid.
Make More! 시뮬레이션 lvq
super bh spel
Det är ett bra spel, det enda problemet med det är att jag hade en legendarisk hud och tog bort den
Det här spelet är roligt, men det är inget som liknar originalet. Du kan inte gömma dig under soffor, och när du hånar kan folk se en ikon över ditt huvud. Vilket gör det väldigt svårt att dölja när man hånar. Det finns också annonser som du kan se när du får power ups, men hälften av tiden får du inte ens grejerna. Jag tror att detta gör att annonserna är ett stort slöseri med tid. När de här sakerna är fixade kanske jag spelar oftare.
Hide Online - Hunters vs Props Hərəkət xul
Roligt spel, senaste uppdateringen är ok. Den senaste uppdateringen ger spelet 3 stjärnor. 5 före uppdatering. Fortfarande för många fel
Hide Online - Hunters vs Props 액션 wxh